دوربین‌های کانن به دلیل کیفیت تصویر استثنایی، قابلیت اطمینان و تطبیق پذیری در دنیای عکاسی مشهور هستند. حتی قیمت دوربین عکاسی کانن نیز بسیار مناسب به نظر می‌رسد. کانن به عنوان یک تولید کننده پیشرو در ساخت دوربین‌ها و لنزهای مختلف، به طور مداوم در حال ساخت فناوری‌های پیشرفته به منظور حل کلیه مشکلات عکاسان و فیلمبرداران بوده است.

این شرکت با طیف وسیعی از مدل‌ها، چه مبتدی و چه حرفه‌ای، دوربین‌هایی را ارائه می‌کند که متناسب با هر سطح مهارت و بودجه است. از دوربین‌های DSLR سطح پایه مبتدی تا گزینه‌های بدون آینه سطح بالا، دوربین‌های کانن دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای هستند که آن‌ها را از رقبا متمایز می‌کند. چه در حال ثبت مناظر خیره کننده باشید و چه ثبت لحظات اکشن، دوربین‌های کانن برای تولید تصاویر زیبا و با وضوح بالا که فراتر از انتظارات شما هستند، شناخته شده‌اند.

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II kit 15-45mm

Canon EOS M50 Mark II 15-45mm یک دوربین بدون آینه قدرتمند است که برای رفع نیازهای عکاسان آماتور و حرفه‌ای طراحی شده است. این دوربین مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته را دل خود جای داده که آن را از سایر دوربین‌های هم رده خود متمایز می‌کند. مناسب بودن قیمت دوربین عکاسی کانن مدل M50 آن را به یک گزینه عالی تبدیل کرده است.

یکی از ویژگی‌های کلیدی Canon EOS M50 Mark II سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS آن است که کیفیت تصویر خیره کننده با جزئیات و وضوح باورنکردنی را ارائه می‌دهد. پردازشگر تصویر DIGIC 8 دوربین، پردازش سریع و دقیق تصاویر را تضمین می‌کند، در حالی که سیستم Dual Pixel CMOS AF امکان فوکوس خودکار سریع و دقیق را برای شما به ارمغان می‌آورد که خود به تنهایی یک گزینه عالی به شمار می‌آيد.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی Canon EOS M50 Mark II، اتصال Wi-Fi و بلوتوث داخلی آن است که به شما امکان می‌دهد تصاویر را برای ویرایش و اشتراک گذاری در رسانه‌های اجتماعی به راحتی به تلفن هوشمند یا تبلت خود منتقل کنید. این دوربین همچنین دارای منظره یاب الکترونیکی داخلی (EVF) است که دید واضح و روشنی از سوژه شما حتی در نور شدید خورشید تأمین می‌کند.

Canon EOS M50 Mark II 15-45mm دارای یک لنز فوق‌العاده 15-45mm است که برای عکاسی از مناظر با زاویه دید عریض گرفته تا پرتره با بوکه‌های زیبا عالی محسوب می‌شود. این لنز سبک و جمع و جور است و می‌توانید آن را به راحتی جابه‌جا کنید.

نکته‌ای که در مورد Canon EOS M50 Mark II باید به آن توجه کرد این است که لرزش‌گیر درون بدنه (IBIS) ندارد، به این معنی که هنگام عکاسی باید به لرزش‌گیر اپتیکال لنز (OIS) تکیه کنید یا از سه پایه استفاده نمایید شایان ذکر است که قیمت دوربین عکاسی کانن مدل m50 در وب‌سایت ما بسیار مناسب است.

دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 2000D EF-S 18-55mm IS II

قیمت دوربین عکاسی کانن مدل 2000D با لنز EF-S 18-55mm IS II نیز به‌صرفه است. یک دوربین یک گزینه عالی برای افرادی به شمار می‌آيد که می‌خواهند مهارت‌های عکاسی خود را به سطح بالاتری برسانند. این ترکیب دوربین و لنز، طیف وسیعی از حالت‌های عکاسی و کنترل‌های بصری را ارائه می‌دهد که گرفتن عکس مورد نظر را آسان می‌کند. سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS تصاویری زیبا با رنگ‌های زنده و جزئیات فراوان را حتی در شرایط کم نور ایجاد می‌کند. پردازشگر تصویر DIGIC 4+ به کاهش نویز و بهبود کیفیت کلی تصویر کمک خواهد کرد.

EF-S 18-55mm IS II یک لنز فوق‌العاده است که برای استفاده روزمره عالی خواهد بود. این دوربین محدوده زوم مناسبی، از زاویه عریض تا زوایای مخصوص پرتره را ارائه می‌کند و دارای تثبیت‌کننده تصویر برای کمک ‌به حداقل رساندن لرزش دوربین هنگام عکاسی دستی است. دوربین 2000D دیافراگم نسبتاً سریع f/3.5-5.6 را در خود جای داده است که دستیابی به پس‌زمینه‌های تار خوب در پرتره یا عکس‌های کلوزآپ را تسهیل می‌کند.

یکی از نقاط ضعف 2000D این است که پیشرفته‌ترین سیستم فوکوس خودکار را در مقایسه با برخی از مدل‌های بالاتر Canon ندارد. با این حال، چنین دوربینی تعداد مناسبی از نقاط فوکوس خودکار را ارائه می‌دهد و می‌تواند در اکثر موقعیت‌ها به سرعت و با دقت فوکوس کند.

به طور کلی، Canon 2000D با لنز EF-S 18-55mm IS II یک DSLR یک انتخاب عالی به شمار می‌رود که کیفیت بسیار خوبی را به شما ارائه خواهد داد. استفاده از آن نیز واقعاً‌ آسان است. چه به تازگی عکاسی را شروع کرده باشید و چه به دنبال ارتقاء یک دوربین عکاسی قبلی هستید، این دوربین قطعاً ارزش بررسی دارد.

 

قیمت دوربین عکاسی کانن

قیمت دوربین عکاسی کانن

 

دوربین دیجیتال عکاسی کانن Canon 4000D EF-S 18-55mm III

به جرئت میتوان گفت که قیمت دوربین عکاسی کانن  4000D EF-S 18-55mm III این محصول را به گزینه فوق‌العاده برای اکثر مبتدیان در حوزه عکاسی تبدیل می‌کند. این محصول یک دوربین DSLR بی‌نظیر محسوب می‌شود که به طور خاص برای مبتدیان طراحی شده است. ویژگی‌های مختلف موجود در این دوربین آن را به یکی از برترین محصولات تولیدشده توسط شرکت کانن مبدل می‌نماید.

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده مهم Canon 4000D سنسور 18 مگاپیکسلی APS-C CMOS آن است که تصاویر واضح و دقیقی را تولید می‌کند. پردازشگر تصویر DIGIC 4+ دوربین، پردازش سریع و دقیق تصاویر را تضمین می‌کند. این در حالی است که سیستم AF  نه نقطه‌ای امکان فوکوس خودکار سریع و دقیق را در اختیار شما عزیزان می‌گذارد.

Canon 4000D همچنین دارای اتصال Wi-Fi داخلی است تا بتوانید به سادگی تصاویر گرفته شده را به تبلت یا موبایل خود انتقال دهید. این دوربین همچنین دارای منظره یاب اپتیکال داخلی (OVF) است که نمای واضح و روشنی از سوژه شما فراهم خواهد کرد.

Canon 4000D به لنز EF-S 18-55mm III مجهز شده است که برای عکاسی از مناظر و عکاسی پرتره عالی محسوب می‌شود. این لنز سبک و جمع و جور است و امکان حمل آن به سادگی هرچه‌تمام‌تر وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید که این دوربین بی‌نظیر دارای لرزشگیر اپتیکال نیست و به همین دلیل باید یک سه‌پایه برای آن تهیه کنید.

به طور کلی، Canon 4000D EF-S 18-55mm III یک دوربین DSLR بسیار مناسب در نظر گرفته می‌شود که برای همه مبتدیان یک گزینه رویایی به شمار می‌رود. این دوربین تمام ویژگی‌های ضروری برای گرفتن عکس‌های عالی را به همراه دارد، و طراحی سبک و جمع‌وجور آن باعث می‌شود تا هر جا که می‌روید به راحتی آن را با خود حمل کنید. اگر به دنبال یک دوربین DSLR مقرون به صرفه و با کاربری آسان هستید، Canon 4000D قطعاً گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

دوربین دیجیتال عکاسی کانن مدل EOS 6D Mark II

مناسب بودن قیمت دوربین عکاسی کانن EOS 6D Mark II آن را به یک گزینه پرطرف‌دار در بین کلیه دوربین‌های موجود در ماهان کمرا تبدیل کرده است. شناخت مهم‌ترین ویژگی‌های مربوط به این دوربین به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از کیفیت بسیار بالای این محصول خارق‌العاده داشته باشید. برخی از ویژگی‌های مهم این محصول عبارت‌اند از:

  • کیفیت تصویر: سنسور 26.2 مگاپیکسلی تصاویری خیره کننده با جزئیات عالی، دقت رنگ و محدوده دینامیکی بالا تولید می‌کند.
  • Dual Pixel CMOS AF: این ویژگی فوکوس را سریع و دقیق می‌کند، مخصوصاً هنگام عکاسی در حالت لایو ویو.
  • LCD صفحه لمسی با زاویه متفاوت: صفحه نمایش مفصلی به شما امکان می‌دهد از زوایای منحصر به فرد عکس بگیرید و تنظیمات مدنظر خود را به شکلی سریع و آسان اعمال کنید.
  • Wi-Fi داخلی، NFC و بلوتوث: این گزینه‌های اتصال به شما امکان می‌دهند عکس‌ها و ویدئوهای خود را خیلی سریع به سایر دستگاه‌های دلخواهتان انتقال دهید.
  • قابلیت فیلم‌برداری فول اچ دی: این دوربین می‌تواند تا 60 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند، همین ویژگی‌ آن را برای گرفتن صحنه‌های اکشن یا ایجاد فیلم‌های اسلوموشن به یک گزینه مناسب تبدیل می‌کند.
  • بدنه مقاوم در برابر آب و هوا: این دوربین به گونه‌ای ساخته شده است که در شرایط آب و هوایی سخت مقاومت کند و برای عکاسی در فضای باز ایده آل است.

به طور کلی، EOS 6D Mark II یک دوربین بسیار مناسب است که نسبت به قیمت خود ارزش زیادی ارائه می‌دهد. چه یک عکاس حرفه‌ای باشید و چه یک بتدیل، این دوربین مطمئناً شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

 

 

سخن پایانی

دوربین‌های کانن به دلیل کیفیت تصویر استثنایی، قابلیت اطمینان و تطبیق پذیری به محبوبیت بالایی رسیده‌اند. Canon طیف گسترده‌ای از مدل‌ها را به کاربران خود ارائه می‌دهد، با ویژگی‌های پیشرفته‌ای که آنها را از سایر مارک‌های دوربین متمایز می‌کند. خواه مبتدی یا حرفه‌ای باشید، احتمالاً‌ کانن بهترین انتخاب موجود برای شما خواهد بود.

قیمت دوربین عکاسی کانن نسبت به کلیه مارک‌های موجود در بازار مانند سونی و یا نیکون بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این شرکت همواره در تلاش بوده است تا محصولاتی پیشرفته را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار علاقه‌مندان به عکاسی قرار بدهد.

شایان ذکر است که قیمت محصولات جانبی مربوط به این دوربین‌ها نیز بسیار پایین است. خریداری یک دوربین کانن را باید یک نوع سرمایه‌گذاری فوق‌العاده دانست، زیرا شما می‌توانید دوربین خود را حتی پس از یک کارکرد طولانی مدت دوباره با قیمت مناسبی به فروش برسانید. ماهان کمرا در تلاش است تا کلیه مدل‌های ساخته شده توسط شرکت کانن را با نازل‌ترین قیمت ممکن به کاربران خود عرضه کند. در صورتی که نیازمند تهیه مدل خاصی از دوربین‌های عکاسی کانن هستید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.