صفحه اصلی>محصولات>دست دوم ها, دوربین عکاسی دست دوم>دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ675 – دست دوم

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ675 – دست دوم

17,900,000 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

. دوربین در حد آکبند میباشد

. ظاهر دوربین سالم

. دارای فنی سالم و بدون ایراد  

. کیف دارد 

. دارای یک هفته مهلت تست میباشد 

فقط 1 عدد در انبار موجود است

نقد و بررسی

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ675

دوربین فیلمبرداری هندی کم سونی Sony HDR-PJ675 با کیفیت Full HD می باشد که دارای 32گیگابایت حافظه داخلی است و دارای پروژکتور داخلی PAL می باشد .لنز زوم اپتیکال سونی PJ675 ، 30X G است و به تثبیت کننده تصویر با ثبات نوری SteadyShot با حالت 5-Axis Intelligent مجهز است که به شما کمک میکند در سراسر محدوده زوم و در حال حرکت فیلم های صاف و پایدار بگیرید . PAL دوربین فیلمبرداری سونی تنها با سیستم های اروپایی سازگار است و با سیستم NTSC سازگار نیست.

سنسور دوربین فیلمبرداری PJ675 ، Exmor R CMOS و پردازنده Bionz X برای پشتیبانی از ویدئو 1080P تا 50 فریم در ثانیه است و تصاویر با کیفیت 9.2 مگاپیکسل را میتوانید ثبت کنید و برای ذخیره سازی فایلهای خود میتوانید یا از حافظه داخلی استفاده کنید یا از حافظه microSD .

از دیگر ویژگی های دوربین فیلمبرداری سونی PJ675 میتوان به فیلمبرداری time-laps و اتصالات WiFi و NFC را نام برد. همچنین یک پروژکتور داخلی نیز در این دوربین وجود دارد تا امکان نمایش تصاویر ذخیره‌شده را روی پرده یا دیوار داشته باشید. شدت روشنایی این پروژکتور ۲۵ لومن است. از طریق قابلیت Wi-Fi و NFC تصاویر خود را در لحظه با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ675 – دست دوم”