صفحه اصلی>محصولات>دست دوم ها, دوربین عکاسی دست دوم>دوربین بدون آینه سونی Sony a7 IV Mirrorless Camera Body – دست دوم

دوربین بدون آینه سونی Sony a7 IV Mirrorless Camera Body – دست دوم

برای قیمت تماس بگیرید

. دوربین در حد تست مشابه آکبند میباشد 

. ظاهر دوربین سالم

. دارای فنی سالم و بدون ایراد 

. جعبه دارد 

. دارای یک هفته مهلت تست میباشد 

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

نقد و بررسی

دوربین بدون آینه سونی Sony a7 IV Mirrorless Camera Body

دوربین بدون آینه فول فریم سونی Alpha a7 IV با ضبط ویدیو با کیفیت فیملبرداری 4k 60p و ثبت عکس با کیفیت 33 مگاپیکسل عملکردی فراتر از اصول اولیه در ثبت عکس و فیلم حرفه‌ای دارد. همچنین این دوربین قابلیت فوکوس خودکار در تصویر و فیلم‌ها را نیز دارد. این دوربین دریچه جدید برای ثبت عکس و فیلم‌های خلاقانه برای هنرمندان را فراهم می‌کند و کاملا مطابق با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است.

همچنین دوربین سونی آلفا 7 مارک 4 مجهز به منظره یاب با پوشش صد درصدی است. حداکثر سرعت شاتر این دوربین 1/8000 و فاقد فلش داخلی است، اما می‌توانید فلش خارجی روی آن نصب کنید. ارتباط بی سیم آن از طریق NFC و WIFI بوده و همچنین دارای اسپیکر استریو بلندگوی مونو است.

سنسور 33 مگاپیسلی فول فریم Exmore R CMOS دوربین بدون آینه سونی sony alpha 7 IV با نور پس زمینه و پردازشگر پرچم‌دار Bionz XR، عکس‌های با کیفیت فوق‌‌العاده‌ حرفه‌ای حتی در شرایط کم نور ثبت می‌کند. این سنسور 33 مگاپیکسلی فراتر از یک سنسور معمولی بوده و عکس‌‌ها با جزئیات کامل، رنگ‌های بهتر و وضوح ببیش‌تر مشخص است.

محدوده استاندارد حساسیت این دوربین برای ثبت عکس و فیلم ISO100-51200و نویز ویدیوها و عکس‌های ثبت شده با آن بسیار محدود است.

دوربین بدون آینه سونیAlpha a7 IV یک منوی تاچ دارد. این منو نسبت به دوربین‌های قبلی سونی رابط کاربری آن بهبود داشته و یک منوی مرتب دارد که امکانات آن راحت در دسترس قرار دارد. همچنین دارای کلید اختصاصی برای ثبت عکس، فیلم و S&Q، یک درگاه دوگانه کارت حافظه است. این قابلیت‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا برای ثبت عکس فیلم و ویدیو راحت بین منوها جا به جا شوید و زمان عکاسی فقط بر روی خلاقیت خود تمرکز کنید.

با دوربین بدون آینه سونی Alpha a7 IV شما می‌توانید ویدیوهایتان را با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید. فناوری فوکوس هنگام فیلمبرداری نیز کاربرد دارد و چشم سوژه (انسان، حیوان، پرندگان) را در سریع‌ترین زمان ردیابی می‌کند. دوربین بدون آینه sony alpha 7 IV برای ضبط طولانی مدت و مداوم به سیستم مدیریت دما برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد دوربین مجهز است.

سیستم فوکوس خودکار به کار رفته در این دوربین ۷۵۹ نقطه‌ی فوکوس با قابلیت تشخیص فاز دارد. این سیستم فوکوس همچنین می‌تواند سوژه‌ها را به صورت زنده دنبال کند و قابلیت تشخیص چشم انسان، پرندگان و برای اولین‌بار قابلیت تشخیص چشم حیوانات هم در حالت عکاسی و فیلم‌برداری دارد.
AF Assist که از دوربین دیجیتال سینمایی FX6 گرفته شده است، به شما این امکان را می دهد تا برای تنظیم موقعیت فوکوس هنگام کار با AF ، به صورت مستقیم به کنترل فوکوس دستی بروید. این یک روش سریع برای تغییر فوکوس انتخابی بین سوژه های مختلف در یک صحنه هنگام ضبط است.

سیستم لرزش گیر تصویر 5 محوره SteadyShot INSIDE با 5.5 استاپ ، پنج نوع لرزش مختلف دوربین را در حین عکاسی و فیلم برداری دستی جبران می کند و به کاربران اجازه می دهد تا با اطمینان از هر لنزی برای تصویر برداری های حیاتی بدون لرزش دوربین و ایجاد تاری، استفاده کنند.
برای فاصله های کانونی طولانی، تنظیمات pitch و yaw را اصلاح می کند. از سوی دیگر، تصاویر ماکرو و بزرگنمایی از جبران جابجایی افقی و عمودی سود خواهند برد. همه ی سبک های تصویر برداری از جبران roll استفاده می کنند. همه ی 5 محور لرزش گیر، حتی در صورت استفاده از لنزها و آداپتورهای شخص ثالث یا لنزهایی با لرزش گیر نوری داخلی، در همه زمان ها عمل خواهند کرد.

مشخصات فنی

صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش

3 اینچ

مشخصات کلی
نام محصول

دوربین بدون آینه سونی Sony a7 IV Mirrorless Camera Body

ابعاد

131.3×96.4×79.8 میلیمتر

وزن

659 گرم

رنگ

مشکی

انواع ویژگی ها
نام محصول

دوربین بدون آینه سونی Sony a7 IV Mirrorless Camera Body

وزن

659 گرم

حسگر و رزولوشن
فرمت عکس

JPEG,RAW

نوع حسگر

BSI CMOS

عکس برداری
حداکثر سرعت شاتر

1/8000 ثانيه

تعداد نقطه فوکوس

759 نقطه

مشخصات فنی
برند

SONY-سونی

رنگ

مشکی

متغیرها
پیکسل های موثر

33 مگاپیکسل

کل پیکسل ها

34 مگاپیکسل

ابعاد حسگر

Full Frame

پردازشگر

Bionz XR

حساسیت

100 تا 51200 قابل گسترش تا 204800 – 50

حداقل سرعت شاتر

30ثانیه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دوربین بدون آینه سونی Sony a7 IV Mirrorless Camera Body – دست دوم”