گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 4 Gimbal Stabilizer

32,000,000 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

. حداکثر تحمل وزن : 3 کیلوگرم 

. تعداد محورها: 3: Pitch (Tilt)، Roll، Yaw (Pan)

. صفحه نمایش لمسی OLED با قفل خورکار

. قفل های اتوماتیک محور

. پشتیبانی از فرستنده بی سیم Lidar

. زمان شارژ دهی 12 ساعته 

فقط 1 عدد در انبار موجود است

نقد و بررسی

گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 4 Gimbal Stabilizer

گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 4 Gimbal Stabilizer یک گیمبال سبک‌وزن و قدرتمند است که برای نسل جدید تصویربرداری عمودی طراحی شده‌است. این گیمبال با افزایش راندمان عملیاتی، عملکرد تثبیت تصویر خود را ارتقا داده و از طیف وسیعی از لوازم جانبی پشتیبانی می‌کند. RS 4 ابزاری ایده‌آل برای فیلم‌برداران، یوتیوبرها و تولیدکنندگان محتوا است که به دنبال راهی آسان و کارآمد برای ضبط فیلم‌های باکیفیت هستند.

گیمبال DJI RS 4 دارای یک صفحه افقی جدید طراحی شده‌است که نسل دوم تصویربرداری عمودی را برای عملکرد سریع‌تر و ساده‌تر امکان‌پذیر می‌کند. بدون نیاز به لوازم جانبی اضافی، می‌توانید به سادگی صفحه افقی را آزاد کنید و آن را در موقعیت عمودی تغییردهید تا به آسانی در محور عمودی ثابت شده و شروع به فیلمبرداری کند.

گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 4 Gimbal Stabilizer

قفل‌های محور خودکار به RS 4 اجازه می‌دهند تا به سرعت شروع به کار کند یا وارد حالت خواب شود و به طور قابل توجه کارایی فیلمبرداری، انتقال و ذخیره‌سازی را افزایش دهد. علاوه براین، قفل‌های محور هنگام قفل شدن دارای شکاف‌های کوچک‌تری هستند که باعث کمتر شدن لرزش گیمبال می‌شود.

صفحه نمایش لمسی OLED دارای یک ویژگی قفل خودکار جدید است. پس از قفل شدن، صفحه نمایش حالت‌های گیمبال و جوی استیک فعلی را با روشنایی کم نمایش می‌دهد. این نه تنها از لمس تصادفی جلوگیری می‌کند بلکه به حفظ قدرت باتری نیز کمک می‌کند.

با اینکه این گیمبال یک بدنه سبک وزن دارد، دارای ظرفیت بار 3 کیلوگرم (6.6 پوند) است. بنابراین می‌تواند یک ترکیب اصلی مانند دوربین بدون آینه و یک لنز را تحمل کند و می‌تواند راحت و با قدرت آن‌ها را نگه دارد. در مقایسه با نسل قبلی خود، محور شیب این لرزشگیر 8.5 میلی‌متر افزایش یافته است و فضای متعادل‌کننده و گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد ترکیب‌های اصلی دوربین و لنز بدون آینه را همراه با لوازم جانبی مانند فیلترهای ND نصب کنید و در نتیجه دامنه پتانسیل خلاقیت و امکانات را در کارتان افزایش دهید.

گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 4 Gimbal Stabilizer

DJI RS 4 می‌تواند شاتر دوربین و زوم لنز را از راه دور با فناوری بلوتوث دو حالته کنترل کند. در حالت کنترل زوم، می‌توانید از جوی استیک برای کنترل Power Zoom برای لنزهای PZ و Clear Image Zoom استفاده کنید. برای کسب این تجربه و زوم دوربین از راه دور تنها باید یک بار آن را از طریق بلوتوث متصل کنید، پس از آن می‌توانید شاتر دوربین و زوم آن را کنترل و تنظیم کنید و حتی پس از قطع اتصال به کاربر اجازه می‌دهد تا دوربین‌های از پیش متصل شده را به طور خودکار دوباره متصل کنند.

فرستنده تصویر DJI Ronin ابزاری قدرتمند برای فیلمبرداران حرفه‌ای و دستیاران آنهاست. این گیمبال برای داشتن تصاویر زنده با کیفیت بالا، قابلیت کنترل گیمبال و دوربین از راه دور، قابلیت ActiveTrack 4.0 و Force Mobile و موارد دیگر را فراهم کرده‌است. با استفاده از فرستنده تصویر DJI Ronin از یک تجربه عکاسی یکپارچه با قابلیت‌های نظارت و کنترل بر تمام تصویر لذت ببرید.

مشخصات فنی

مشخصات کلی
نام محصول

گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 4 Gimbal Stabilizer

ابعاد

416 × 223 × 202 میلی متر

رنگ

مشکی

انواع ویژگی ها
نام محصول

گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 4 Gimbal Stabilizer

مشخصات فنی
برند

دی جی آی – DJI

رنگ

مشکی

متغیرها
تعداد محورها

3: Pitch (Tilt)، Roll، Yaw (Pan)

مدت زمان شارژ شدن باتری

2.5 ساعت

صفحه نمایش

لمسی OLED ثابت

جنس

آلیاژ آلومینیوم

زاویه چرخش هد

چرخش افقی: 360 درجه | چرخش عمودی: -112 تا 214 درجه | چرخش محوری: -95 تا 240 درجه

حداکثر وزن قابل تحمل

3 کیلوگرم

مدت زمان شارژدهی

12 ساعت

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 4 Gimbal Stabilizer”