لنز سیگما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art for Sony

51,900,000 تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

  • محدوده دیافراگم f/1.4-16

  • استفاده از 5 عدسی SLD

  • استفاده از یک عدسی Aspherical

  • دارای موتور فوکوس

  • رینگ فوکوس دستی همیشگی

  • دهانه دیافراگم 11 تیغه‌ای مدور

  • سیستم فوکوس خودکار

فقط 1 عدد در انبار موجود است

نقد و بررسی

لنز سیگما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art for Sony

لنز سیگما 85mm f/1.4 for Sony یک لنز تله فوتو با پنج عدسی SLD است که برای عکاسی پرتره و جلوه‌های زیبا و هنری بوکه مناسب است. دهانه دیافراگم این لنز 11 تیغه مدور دارد که بازترین حالت آن F/1.4 و بسته‌ترین حالت آن F16 است. حداقل فاصله کانونی این لنز 85 میلیمتر است که برای یک لنز تله فوتوی کوتاه با کاربرد عکاسی پرتره کافیست. طول لنز 94 میلیمتر و قطر آن 83 میلیمتر است که این لنز را یک لنز کامپکت و قابل حمل می‌سازد.

لنز سیگما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art for Sony

 

لنز سیگما 85mm f/1.4 for Sony از دسته پرایم با رنگ مشکیِ بسیار شیک براق ارائه می‌شود. اندازۀ‌ آن 83x94mm و وزن 630 گرمی دارد که جز دستۀ نسبتاً سبک و قابل حمل است. در ساخت آن از آلومینیوم و TSC (کامپوزیت حرارتی پایدار) استفاده شده است. شرکت ژاپنی سیگما در کنار این‌ها، با آبکاری برنجی جایگاه دهانه اتصال یا همان mount و عایق کردن محدودۀ وسیعی از لنز در مقابل گرد و غبار، کیفیت بسیار خوبی را برای شما تدارک دیده است. یک طراحی استاندارد که به خوبی حسی از یک سطح حرفه‌ای منتقل می‌کند. عکاسی با این لنز تحول چشمگیری در کار شما ایجاد می‌کند.

بدنه این لنز بسیار سبک و جمع و جور طراحی شده است که فقط 630 گرم وزن دارد و از آلیاژ منیزیوم ساخته شده است. برند سیگما اغلب تجهیزات خود را با متریال TSC طراحی می‌کند. TSC که به عنوان کامپوزیت حرارتی پایدار (Thermal Stable Composite) شناخته شده است نوعی پلی کربنات است که سرعت انبساط حرارتی آن مشابه آلومینیوم و کیفیت آن به اندازه قطعات فلزی بالا است. بنابراین بدنه این لنز انسجام بسیار بالایی خواهد داشت و نگرانی بابت آسیب پذیر بودن آن نخواهید داشت. سبک وزن بودن لنز، تعادل آن را به روی دوربین‌های مختلف بالاتر می‌برد. هرچند در اغلب مواقع این لنز مناسب دوربین‌های کوچک‌تر نظیر Lumix S1، Sony E و تمامی دوربین‌های L-Mount است.

لنز سیگما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art for Sony

این لنز تله فوتو، ساختاری بسیار مقاوم دارد که در برابر گرد و غبار و پاشش آب نیز مقاوم است و همین موجب شده استفاده از این لنز در فضای باز و حتی حین بارش سبک باران آسان باشد. هرچند این به معنای ضد آب بودن لنز سیگما نیست اما عکاسی در شرایط مختلف را ممکن و آسان می‌سازد. همچنین این مدل لنز سیگما هم برای آماتورها و هم برای حرفه‌ای کاربرد دارد و می‌توان از آن برای هر نوع عکاسی که به لنز کوتاه تله فتو نیاز دارد، نظیر عکاسی ورزشی داخل سالن، استفاده کرد.

مشخصات فنی

مشخصات کلی
نام محصول

لنز سیگما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art for Sony

رنگ

مشکی

لنز
فاصله کانونی

85 میلیمتر

انواع ویژگی ها
نام محصول

لنز سیگما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art for Sony

مشخصات فنی
برند

SIGMA-سیگما

رنگ

مشکی

متغیرها
طول لنز

94 میلیمتر

قطر لنز

83 میلیمتر

نوع لنز

لنز ثابت (پرایم)

کاربرد لنز

تله فتو

فرمت دوربین قابل استفاده

فول فریم

اندازه فیلتر

77 میلیمتر

بازترین دیافراگم

f/1.4

بسته ترین دیافراگم

f/16

روش فوکوس

داخلی

حداکثر بزرگنمایی

0.12 برابر

روش زوم

ندارد

قفل زوم

ندارد

تعداد تیغه ها

11 تیغه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لنز سیگما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art for Sony”